piątek, 29 marca 2013

Zielonogórzanki xD


Hejj ;)) Sorry, że długo nie pisałam po prostu nie miałam "weny", ani żadnych ciekawych przeżyć aż do środy ... 
No więc tak rano dzień wydawał się jak każda środa miałam na 8:00 do szkoły, a pierwsza była dodatkowa matma . Następna lekcja to informatyka (rysowaliśmy w paincie pisanki dostałam 6 xD) No tak na następnej przerwie Kasia błagała mnie, żebym po szkole poszła z nią odebrać zdjęcia od fotografa no to ja wielkoduszna okazałam litość i na moje nieszczęście zgodziłam się . Następne były dwa języki polskie - oglądaliśmy "Przygody Tomka Saweryna" . No i w końcu do domu. Kasia odprowadziła mnie do babci, a ja zjadłam zupę. Dziadek dał mi kasę na pizze więc po naszym "spacerku", o którym zaraz opowiem udałyśmy się do pizzerii. No tak nasz spacerek po zupce (pomidorowej mmmm...) poszłam z Kasią do fotografa. Kasiunia utrzymywała, że dobrze wie gdzie jest ów fotograf.  No dobra xD. Chodziłyśmy tak jakieś pół godziny kiedy Kasia zorientowała się, że nie wie jednak gdzie mamy iść zadzwoniła do mamy, a ona powiedziała jej, że ma iść na ulicę Ptasią . No dobra przystanek autobusowy jest, mapka na nim jest. No to my lecimy jak opętane do przystanku znajdujemy ul. Ptasią no ale za nic nie wiemy, w którym miejscu na mapie się znajdujemy No to idziemy na chybił trafił no i zamiast się przybliżyć do celu poszłyśmy w zupełnie inną stronę . No jakiś 40 minutach poddałyśmy się i poszłyśmy na pizze no, a potem wróciułyśmy do domów . O 18 miałam jeszcze tenis , ale nie było źle wróciłam do domu zmęczona więc zjadłam kolacje i poszłam spać . Pomyślałam wtedy Kiedy Powtórka .?


/Liluś. :3



Możliwe, że następny post będzie dopiero w niedzielę . :(

wtorek, 19 marca 2013

Hahaha xD

Poniedziałek - kto by go lubił.? Ja tylko dla tego, że mg spotkać się z Kasią w szkole < 3 . No tak do szkoły miałam na 8:55, więc wstałam o 8:00. Na początku było zamieszanie, bo nikt nie wiedział czy mamy angielski.  Okazało się, że mamy :( . Później był polski Nudy xD. Historia - latałam po całej szkole po kartkę z zastępstwami *.*. Na sztuce rysowaliśmy "charakterystyczne miejsce Włoch". Ja na rysowałam koloseum ładnie mi wyszło :D . Następnie powinniśmy mieć W-F i Matematykę ze sprawdzianem, ale na szczęście nie było . 

/ Liluś . :3
    

poniedziałek, 18 marca 2013

Niedziela *.*

Wstałam o 10. Nie jadłam śniadania.! Bo od razu weszłam na kompa. xD . Gadałam z Kasią do 14(W między czasie zdążyłam pokłócić się z "kolegą" Kasi-Mateuszem) , a później zjadłam obiad (W końcu ♥.♥). Ubrałam się i pojechaliśmy z mamą i bratem na 18 do kościoła.  Wróciliśmy koło 19:30 . Więc musiałam robić obrazek na plastykę >.<. Masakra. Ale się opłaciło. Jak pokazałam go koleżance parę osób otworzyło "paszcze" xD. Później poszłam spać i tak zakończył się mój dzień. 

/ Liluś . :3



Jutro (18.03) sprawdzian z matmy .!
Wstałam ok. 8:00. O 10 miałam tenis xD . Było super :) . Resztę dnia spędziłam na uczeniu się do sprawdzianu z matmy.. i gadaniu z Kasią przez Skeyp'a . Wieczorem miałam oglądać "Skyfall", ale okazało się, że nm go znaleźdź ;/ . Poraszka. 


/ Liluś . :3  




Matmo co ja Ci takiego zrobiłam.?!

sobota, 16 marca 2013

Piosenki, które warto posłuchać... xD

Taylor Swift - 22
Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
One Direction - One Way Or Another (Teenage Kicks)
Justin Bieber - Beauty And A Beat ft. Nicki Minaj

Można tak dużo wymieniać. Dokończę później bo w poniedziałek sprawdzian z matmy -.- 

/ Liluś. :3

Pamiętajcie o Kasi 
KLIK 

piątek, 15 marca 2013

Zakręcony dzień.... ♥

Dzisiaj był zakręcony dzień... pff. Wstałam o 4.14 bo miałam zły sen - mój wychowawca pan Stankiewicz..Umarł.  Później już było lepiej. Do szkoły miałam na 8:00 pierwsza była technika, na której byliśmy w świetlicy. Było za*ebiście. Słuchaliśmy np. Taylor Swift - I Knew You Were Trouble. Później j.polski i dyktando trudne ale jakoś poszło xD .Matma znowu do
świetlicy. Z Kasią grałyśmy w "Owczy pęd". Jeżeli mi się uda dodam zdjęcia naszych owieczek < 3 . W-F nie było
więc poszłyśmy na plac, a później jeszcze przyszły nasze koleżanki Sandra i Julia, a także Filip x.x. Następne w 
kolejności było kółko z polskiego. Robiliśmy testy szóstoklasisty -.- Masakra. Potem poszłam do Kasi założyłyśmy tego bloga i porobiłyśmy głupawe zdjęcia < 3  . 


/  Liluś . :3

   

Witam . ;3

Hej ! :3 Jest to mój pierwszy blog o moim życiu, więc parę pomyłek proszę mi wybaczyć. xD Macie tu parę informacji o mnie:
Mam na imię Lila i mam 12 lat. Mieszkam w zachodniej części Polski. Interesuję się modą, żużlem i muzyką. Moim ulubionym wykonawcą jest Justin Bieber i nie obchodzą mnie żadne hejty, więc nie próbujcie. Często dostaję takiego napadu śmiechu, że potrafię spaść z ławki. xd Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest matematyka i historia. Chodzę również na wiele zajęć dodatkowych, więc nie mam zbytnio dużo czasu żeby wchodzić na komputer, ale dla Was się postaram . :* Jakie to zajęcia:
• tenis
• kółko z przyrody, angielskiego, historii, polskiego i matematyki

Zaraz dodam kolejnego posta, w którym opiszę Wam cały ten dzień, a dużo się wydarzyło! Często może pojawić się takie imię : Kasia , ponieważ jest moją najlepszą przyjaciółką! ♥

/ Liluś . :3
 
 
 
 
 
 
 
 
+ tu macie linka na bloga Kasi, ponieważ prosiła o małą reklamkę .:D KLIK