Wstałam ok. 8:00. O 10 miałam tenis xD . Było super :) . Resztę dnia spędziłam na uczeniu się do sprawdzianu z matmy.. i gadaniu z Kasią przez Skeyp'a . Wieczorem miałam oglądać "Skyfall", ale okazało się, że nm go znaleźdź ;/ . Poraszka.
/ Liluś . :3
Matmo co ja Ci takiego zrobiłam.?!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz