wtorek, 19 marca 2013

Hahaha xD

Poniedziałek - kto by go lubił.? Ja tylko dla tego, że mg spotkać się z Kasią w szkole < 3 . No tak do szkoły miałam na 8:55, więc wstałam o 8:00. Na początku było zamieszanie, bo nikt nie wiedział czy mamy angielski.  Okazało się, że mamy :( . Później był polski Nudy xD. Historia - latałam po całej szkole po kartkę z zastępstwami *.*. Na sztuce rysowaliśmy "charakterystyczne miejsce Włoch". Ja na rysowałam koloseum ładnie mi wyszło :D . Następnie powinniśmy mieć W-F i Matematykę ze sprawdzianem, ale na szczęście nie było . 

/ Liluś . :3
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz